مدیریت تردد میهمانان در هتل

کنترل تردد افراد یکی از مهم ترین بحث های امروز برای سازمانها ارگانها ، شرکت ها و هتل ها می باشد. در این پست به کنترل ورود و خروج میهمانان هتل در اتاق ها و همچنین ورودی هتل ، پارکینگ ، استخر ، سونا ، کافی شاپ و …. می پردازیم.

مدیریت تردد میهمانان در هتل های دنیا

مدیران هتل های بزرگ دنیا مانند هتل های Burj Al Arab , Hilton , Plaza , ibiz در هتل های خود یک پارچگی خاصی را بوجود آورده اند. تجهیزات ضروری برای یک پارچه سازی عبارتند از قفل های کارتی هتل یا قفل های اثرانگشتی ، زنگ هتلی به همراه شماره اتاق ، نشانگر وضعیت اتاق هتل ، قفل کمد الکترونیکی ، پاورسوئیچ˓ ، گاو صندوق هتلی و …

مدیران می توانند با این تجهیزات زمان ، هزینه و نظم خاصی را به هتل خود ببخشند. در زمان ورود میهمانان این امکان وجود دارد که برای اتاق رزرو شده کارت مشخصی به عنوان chech_in صادر شود و مدت زمان حضور میهمانان در کارت ثبت می گردد. هر اتاق دارای یک شماره اتاق می باشد که در زیر شماره اتاق ، کلیدهای نشانگر وضعیت اتاق هتل وجود دارد که یکی زنگ درب می باشد و کلید دیگر “مزاحم نشوید” است. یعنی اگر این کلید در وضعیت روشن باشد خدمه برای نظافت وارد اتاق نمی شوند و همچنین کلید سوم ، مخصوص زمانی است که مهماندار داخل اتاق مشغول به نظافت است.

 

تصمیم دارید مدیریت تردد میهمانان در هتل خود را متحول کنید ؟

با ما تماس بگیرید ۴۵٨٩٢-٠٢١

ثبت نظر برای این مطلب

برای ثبت دیدگاه خود باید وارد شوید!